Eerst zaalvoetbal Toernooi

19-01-2013 22:14

 

Vandaag hebben we onze eerste zaalvoetbal toernooi gespeeld in Eelwerd te Appingedam.

Vandaag nam Daniel de taak van Leider over, en die regelde ook vandaag de wissels. Kinderen moesten hier erg aan wennen want ik kreeg vaak de vraag wanneer mag ik er in, helaas vandaag ging ik hier niet over. Latoya was er vandaag ook niet wan die had haar eiegen feestje.

 

Onze eerste wedstrijd was tegen Netunia / Eemsboys 7. Een sportieve wedstrijd. Eigenlijk waren we wel aardig aan elkaar gewaagt. Alleen het enige verschil was toch dat zijn het doel konden vinden en wij niet en dat is dan toch niet geheel onbelangrijk. En we verloren deze wedstrijd dan ook met 3-0

 

Na 45 minuten hebben gewacht in de kantine waren we aan de beurt voor onze tweede wedstrijd die tegen Neptunia/Eemsboys 8. Deze wedstrijd ging ook stukken beter en helaas verloren we ook deze wedstrijd met 1-0 helaas. Stiekem vond ik ons ook beter maar ja dat doet er niet toe het gaat om de doelpunten.

 

Nu moesten een uur wachten tot we weer aan de beurt waren. De ouders zaten gezellig met z’n alleen aan de tafel de kletsen en de kinderen speelden verstoppertje in de kantine. Ik moet ook zeggen VV Farmsum had ook bijna de helft van de kantine in gebruik. Ouders super dat jullie met zo vele aanwezig waren, en ik moet ook zeggen ik vond het ook erg gezellig.

 

Om 14.09 uur waren we dan eindelijk aan de beurt tegen Appingedam. Er gingen al geruchten in de kleedkamer zou deze gaan we ook verliezen hoor, want Appingedam is toch altijd een sterke ploeg om tegen te voetballen. Maar niks was minder waar, Lars scoorde maar liefst drie doelpunten en we wonnen de wedstrijd met 3-1 YES ONZE TOPPERS.

 

Meteen daarna moesten we onze laatste wedstrijd spelen. Kinderen waren erg moe zeker na zo spannende en moeilijke wedstrijd. De kinderen in het veld hebben als leeuwen gevochten en de rest van het team heeft de rest van het team aangemoedigd. Onze laatse wedstrijd was tegen Pelikanen. Ook in deze wedstrijd hebben we gevochten als leeuwen maar de kinderen waren zo moe dat het niet goed meer wilde en hebben we dus uiteindelijk deze wedstrijd verloren met 2-0

 

Aanstaande zaterdag gaan we er weer tegen aan. Tot Zaterdag.